Rabitələrin praktikada əyani misalı:Girişdə filtr kimi istifadə olunan ölçü dəstinə sahib olan istifadəçi üç rəngə əsaslanaraq məlumatlar arasındakı qarşılıqlı əlaqələri izləyə bilər:
yaşıl – cari seçimlər,
ağ – seçim ilə əlaqəli məlumatlar,
açıq boz – alternativ seçim (cari məlumat kəsiyinə düşmür, lakin bu məlumatların köməyi ilə digər sahələr ilə mübahisə yaratmadan cari seçimi tamamlamaq mümkündür),
tünd boz – seçimdən kənarda olan məlumatlar.
Məsələn, biz öz şəbəkəmizdə satış analizini aparırıq. Aşağıdakı şəkildən göörünür ki, bizim üç nəfər müştərimiz (seçiliblər, yaşıl sahədədirlər)
- şəbəkəmizdə olan məhsulları ağ sahədə qeyd olunan şəhərlərdə əldə edirlər,
- sənədləri şəbəkəmizin adları ağ sahədə qeyd olunan menecerlərinin vasitəsi ilə rəsmiləşdirirlər,
- ağ sahədə qeyd olunan brendləri, qrupları və məhsul cərgələrini alırlar.
- həmin məhsullar ağ sahədə qeyd olunan ölkələrdə istehsal olunur və bu əməliyyatların arasında iadə yoxdur, yalnız satışlar mövcuddur,
- alternativ müştəri və tədarükçü seçimi mövcuddur (açıq boz qiymətlər), onların vasitəsi ilə cari analitika kəsiyini genişləndirmək mümkündür,
- və, bundan əlavə – bu məhsulları iki nəfər seçilmiş tədarükçü tədarük edir. Bundan sonra analitikanı zənginləşdirmək mümkündür: şəbəkənin inkişafı, çeşid və nomenklatura dəyişikliyi ilə bağlı müvafiq nəticələrə gəlmək üçün orta qəbzi, marja faizini, əlavə dəyər faizini və s. əlavə etmək.